ДЛЯ КОГО
Керівників підприємств та організацій усіх форм власності, які планують впроваджувати систему управління охороною праці (СУОП) на основі керування ризиками
Спеціалістів з охорони праці
Аудиторів СУОП
У ЧОМУ ПЕРЕВАГИ ПРОГРАМИ
Модульна система навчання.
Зареєструвавшись, Ви можете вибрати кілька або всі модулі навчання.
Кожен модуль сформований за певною темою і дає практичні навички застосування набутих знань на Вашому підприємстві.
Програма передбачає проведення воркшопів (англ. workshop – робоча майстерня),
на яких Ви самостійно розробите алгоритм дій для впровадження керування ризиками на Вашому підприємстві.
Забезпечуємо інтерактивний зв’язок і підтримку тренерів на кожному модулі.
Надаємо консультації під час зустрічей та у процесі впровадження змін на Вашому підприємстві
Своїм успішним досвідом з Вами поділяться українські та європейські експерти.
Ви отримаєте "спресований" досвід різних підприємств світу щодо вибору методів та інструментів оцінки ризиків.

ЩО ОТРИМАЄТЕ
Розберетеся в темі: що таке небезпека, що таке ризик, що таке керування ризиками та у чому відмінності між ризикоорієнтованою і традиційною СУОП?
У Вас велике, середнє чи мале підприємство? Зумієте спланувати ресурси, які потрібні для впровадження системи керування ризиками на Вашому підприємстві
Зрозумієте, як одному фахівцю з ОП на малому підприємстві розробити та впровадити систему керування ризиками
Вирішите складні питання комунікацій: З чього почати обговорення з керівництвом планів щодо впровадження ризикоорієнтованої СУОП, та як залучити працівників до впровадження? Кого й чого навчати?
Зрозумієте з чого розпочати, процес упровадження і як це працюватиме далі. Отримаєте покроковий алгоритм та зробите перші кроки у побудові ризикоорієнтованої СУОП
Зможете обрати методи оцінки ризиків для свого підприємства та розберетеся у тому, що таке проактивні профілактичні заходи і як їх розробляти
Навчитеся виявлять небезпеки за допомогою різних методів їх виявлення, а також узнаєте, як розробити власні методи виявлення небезпек
Отримаєте практичний досвід у складанні матриці оцінки ризиків, зумієте визначити, яку матрицю використовувати для Вашого підприємства.
Розберетеся у питаннях: які є рівні прийнятності ризику, що таке трансфер ризику, акцептування ризику. Межі прийнятних значень ризику. У чому вимірюється ризик?
Отримаєте цінну інформацію про успішний практичний досвід різних підприємств щодо вибору методів та інструментів оцінки ризиків
Програма заходу
11:00
Модуль 1. Керування професійними ризиками. Основні положення
5 навчальних годин
Термінологія
Модель ризикоорієнтованого підходу
Процес керування ризиками
Визначення рівня професійного ризику
Оцінка професійного ризику
Опрацювання професійного ризику
Залишковий ризик
Спікери: Джаннет Аршимова, Віталій Цопа
11:00
Модуль 2a. Практика розроблення процедури та впровадження керування професійними ризиками на підприємстві
4 навчальні години
Розроблення карти професійних ризиків
Розроблення матриці професійних ризиків
Складання переліку небезпек
Аудит процесу керування ризиками
Спікери: Віталій Цопа
11:00
Модуль 2b. Практика керування професійними ризиками на підприємстві
5 навчальних годин
Процедура керування професійними ризиками на підприємстві
Принцип ALARP
5 кроків оцінки ризику
Загальні принципи профілактики
Інструменти керування ризиками
Спікери: Джаннет Аршимова
11:00
Модуль 3. Керування професійними ризиками щодо безпеки здоров’я на робочих місцях
4 навчальні години
COVID-19
Медогляди
Атестація робочих місць
Аптечки домедичної допомоги
Домедична допомога
Спікери: Юлія Єрмолова, Тамара Білько
11:00
Модуль 4a. Методи керування професійними ризиками
4 навчальні години
Огляд методів оцінки ризиків відповідно до вимог стандарту ISO 31010:2018
Алгоритми методів управління ризиками
Спікери: Віталій Цопа
11:00
Модуль 4b. Методи керування професійними ризиками (воркшоп)
5 навчальних годин
Практичне застосування методів керування ризиками
Практичні завдання на основі методології JSA
Спікери: Джаннет Аршимова
11:00
Модуль 4c. Перевірка виконаних учасниками практичних завдань
5 навчальних годин
Практикум
Спікери: Джаннет Аршимова
11:00
Модуль 5. Практика створення програм щодо розроблення і впровадження системи управління безпекою праці та здоров’я персоналу на основі керування ризиками та розроблення базових процедур (відповідно до вимог 45001:2018)
4 навчальні години
Створення програми
Розроблення базових процедур
Спікери: Джаннет Аршимова
11:00
Модуль 6. Аудит систем управління безпекою праці та здоров’я персоналу на основі керування ризиками (відповідно до вимог ISO 45001:2018)
6 навчальних годин
Термінологія
Модель аудиту систем управління
Графік проведення аудиту
Критерії аудиту
Створення групи аудиторів
Невідповідності
Спікери: Віталій Цопа
11:00
Модуль 6а. Практика проведення аудиту систем управління безпекою праці та здоров’я персоналу на основі керування ризиками (відповідно до вимог ISO 45001:2018)
4 навчальні години
Практикум
Спікери: Віталій Цопа
Спікери
Детальна програма PDF
ПАКЕТИ УЧАСТІ
2250 грн
1725 грн
ПІЛЬГОВИЙ
10 МОДУЛІВ ДЛЯ ПЕРЕДПЛАТНИКІВ
17250 грн
9200 грн
ШКОЛА
10 МОДУЛІВ
17250 грн
11500 грн
Відео про подію
ВІДЕОЗАПИС! Презентація онлайн ШКОЛИ КЕРУВАННЯ РИЗИКАМИ Джаннет Аршимової 23 лютого 2021 Співорганізатор: Академія управління ризиками журналу «Охорона праці» Експерти про Школу в деталях