ПРО КАБІНЕТ

КАБІНЕТ ОХОРОНИ ПРАЦІ СТАВ ІЩЕ ЗРУЧНІШИМ!

 Ми раді представити вам нову версію КАБІНЕТУ ОХОРОНИ ПРАЦІ – тепер він створений для того, щоб зробити ваше робоче оточення ще комфортнішим та продуктивнішим.

Чим саме новий КАБІНЕТ вразить вас?

  1. Нове меню – тепер ви можете мати його в розгорнутому або згорнутому вигляді залежно від розміру вашого екрану. Згортання меню дасть вам змогу максимально використовувати простір екрану для перегляду важливих документів.
  2. Розділ «Останні новини КАБІНЕТУ ОХОРОНИ ПРАЦІ» – тепер під час входу в КАБІНЕТ ви одразу побачите перелік останніх доданих матеріалів. Відтепер вам не потрібно витрачати час на пошук нових статей – усе вже зібрано для вас в одному місці.
  3. Зручне відображення переліку доданих документів – тепер ви бачите не лише назву та автора статті чи документа, але й анотацію та галузь (КВЕД), до якої належить матеріал. Це допоможе вам швидше ознайомитися з доданими матеріалами.
  4. Новинка! До кожного матеріалу додано теги, які спростять пошук подібних матеріалів за ключовими словами або фразами.
  5. Удосконалена система пошуку – тепер ви можете шукати матеріали як у межах окремого розділу, так і в межах усього КАБІНЕТУ за ключовими словами. Знайдіть потрібну інформацію швидше та ефективніше.

 

А втім, не забувайте, що нові можливості – це додаток до тих можливостей, які мав і має нині КАБІНЕТ ОХОРОНИ ПРАЦІ:

  1. Пошук за галузевою ознакою
  2. Можливість зручно працювати на комп’ютері, планшеті та в мобільному телефоні
  3. Зручний розподіл інформації за рубриками та підрубриками
  4. Доступ до завантаження матеріалів
  5. Можливість фільтрувати матеріали за датою та сортувати за назвою
  6. Додавання до розділу ОБРАНЕ потрібних для роботи документів

Долучайся до акції на передплату КАБІНЕТУ ОХОРОНИ ПРАЦІ у другому півріччі зі знижками та подарунками 

Фахівець з охорони праці починає свій день з онлайн КАБІНЕТУ ОХОРОНИ ПРАЦІ, тому що це:

  • щоденно поновлювана фахова інформація
  • нормативна база з ОП, згрупована за галузями та видами діяльності
  • консалтинг, консультування, роз’яснення із  працеохоронних питань
  • зразки та шаблони документів у зручному для роботи форматі
  • документи з ОП на замовлення
  • архів статей та інших матеріалів журналу 
  • записи вебінарів
  • інтерактивний зв’язок з експертами з питань безпеки праці та здоров’я працівників і керування ризиками
  • організація семінарів, тренінгів, навчальних заходів на замовлення підприємств

КАБІНЕТ ОХОРОНИ ПРАЦІ В ЦИФРАХ

  • Майже 2000 користувачів
  • Більше ніж 3000 документів
  • 13 тематичних рубрик і 68 підрубрик

Перелік рубрик КАБІНЕТУ ОХОРОНИ ПРАЦІ

  1. Стан травматизму
  2. Нормативна база
  3. Онлайн-консультація
  4. Термінологічний словник
  5. Розслідування нещасних випадків
  6. Вебінари (записи вебінарів)
  7. Запити на платні послуги
  8. Зразки документів
  9. Керування ризиками
  10. Професійне здоров'я
  11. Система управління ОП
  12. Навчання, інструктаж, стажування в ОП
  13. Охорона праці в Україні

Зареєструйтеся в КАБІНЕТІ ОХОРОНИ ПРАЦІ

Як це зробити: 

  1. Натисніть у правому верхньому кутку або нижче під цим текстом кнопку КАБІНЕТ ОХОРОНИ ПРАЦІ.
  2. Натисніть у формі кнопку РЕЄСТРУВАТИСЯ.
  3. Заповніть реєстраційну форму.
  4. Для активації Вашого акаунту перейдіть за посиланням, яке надійде на Вашу електронну пошту.
  5. Увійдіть до КАБІНЕТУ та користуйтесь інформацією БЕЗКОШТОВНО, але з ВИБІРКОВИМ ДОСТУПОМ, або отримайте ПОВНИЙ ДОСТУП ДО КАБІНЕТУ ОХОРОНИ ПРАЦІ

Передплатити кабінет

Дивіться коротке відео про КАБІНЕТ ОХОРОНИ ПРАЦІ