ПРО КАБІНЕТ
КАБІНЕТ ОХОРОНИ ПРАЦІ СТАВ ІЩЕ ЗРУЧНІШИМ!
Ми раді представити вам нову версію КАБІНЕТУ ОХОРОНИ ПРАЦІ – тепер він створений для того, щоб зробити ваше робоче оточення ще комфортнішим та продуктивнішим.
Чим саме новий КАБІНЕТ вразить вас?
- Нове меню – тепер ви можете мати його в розгорнутому або згорнутому вигляді залежно від розміру вашого екрану. Згортання меню дасть вам змогу максимально використовувати простір екрану для перегляду важливих документів.
- Розділ «Останні новини КАБІНЕТУ ОХОРОНИ ПРАЦІ» – тепер під час входу в КАБІНЕТ ви одразу побачите перелік останніх доданих матеріалів. Відтепер вам не потрібно витрачати час на пошук нових статей – усе вже зібрано для вас в одному місці.
- Зручне відображення переліку доданих документів – тепер ви бачите не лише назву та автора статті чи документа, але й анотацію та галузь (КВЕД), до якої належить матеріал. Це допоможе вам швидше ознайомитися з доданими матеріалами.
- Новинка! До кожного матеріалу додано теги, які спростять пошук подібних матеріалів за ключовими словами або фразами.
- Удосконалена система пошуку – тепер ви можете шукати матеріали як у межах окремого розділу, так і в межах усього КАБІНЕТУ за ключовими словами. Знайдіть потрібну інформацію швидше та ефективніше.
А втім, не забувайте, що нові можливості – це додаток до тих можливостей, які мав і має нині КАБІНЕТ ОХОРОНИ ПРАЦІ:
- Пошук за галузевою ознакою
- Можливість зручно працювати на комп’ютері, планшеті та в мобільному телефоні
- Зручний розподіл інформації за рубриками та підрубриками
- Доступ до завантаження матеріалів
- Можливість фільтрувати матеріали за датою та сортувати за назвою
- Додавання до розділу ОБРАНЕ потрібних для роботи документів
Фахівець з охорони праці починає свій день з онлайн КАБІНЕТУ ОХОРОНИ ПРАЦІ, тому що це:
- щоденно поновлювана фахова інформація
- нормативна база з ОП, згрупована за галузями та видами діяльності
- консалтинг, консультування, роз’яснення із працеохоронних питань
- зразки та шаблони документів у зручному для роботи форматі
- документи з ОП на замовлення
- архів статей та інших матеріалів журналу
- записи вебінарів
- інтерактивний зв’язок з експертами з питань безпеки праці та здоров’я працівників і керування ризиками
- організація семінарів, тренінгів, навчальних заходів на замовлення підприємств
КАБІНЕТ ОХОРОНИ ПРАЦІ В ЦИФРАХ
- Майже 2000 користувачів
- Більше ніж 3000 документів
- 13 тематичних рубрик і 68 підрубрик
Перелік рубрик КАБІНЕТУ ОХОРОНИ ПРАЦІ
- Стан травматизму
- Нормативна база
- Онлайн-консультація
- Термінологічний словник
- Розслідування нещасних випадків
- Вебінари (записи вебінарів)
- Запити на платні послуги
- Зразки документів
- Керування ризиками
- Професійне здоров'я
- Система управління ОП
- Навчання, інструктаж, стажування в ОП
- Охорона праці в Україні
Зареєструйтеся в КАБІНЕТІ ОХОРОНИ ПРАЦІ
Як це зробити:
- Натисніть у правому верхньому кутку або нижче під цим текстом кнопку КАБІНЕТ ОХОРОНИ ПРАЦІ.
- Натисніть у формі кнопку РЕЄСТРУВАТИСЯ.
- Заповніть реєстраційну форму.
- Для активації Вашого акаунту перейдіть за посиланням, яке надійде на Вашу електронну пошту.
- Увійдіть до КАБІНЕТУ та користуйтесь інформацією БЕЗКОШТОВНО, але з ВИБІРКОВИМ ДОСТУПОМ, або отримайте ПОВНИЙ ДОСТУП ДО КАБІНЕТУ ОХОРОНИ ПРАЦІ