Дослідження Gartner
16.08.2021Цікаве дослідження стосовно взаємин між керівниками компаній і працівниками опублікувала науково-консалтингова компанія Gartner 2021 року. Опитування провели більш як серед 4000 працівників у найбільших транснаціональних компаніях світу у січні 2021 року. Воно дало змогу виявити декілька проблем, які значно погіршують ставлення працівників до вимог керівників.
- Керівники вважають, що в їхніх компаніях запроваджено гнучкий графік робочого часу для працівників.
Опитування Gartner показує, що 75% керівників компанії вважають, що вони запровадили в компаніях гнучкий графік роботи, проте з ними погоджуються лише 55% працівників. - Керівники вважають, що в компаніях стрворено можливість дистанційної роботи для працівників.
Лише 46% працівників вказують, що володіють потрібною технологією для ефективної віддаленої роботи порівняно з 80% керівників компаній. Крім того, лише 49% працівників підтверджують, що їх організація надала додаткові кошти для закупівлі ресурсів, які дають змогу їм працювати дистанційно. - Керівники вважають, що вони враховують інтереси працівників під час прийняття рішень.
Лише 41% працівників погоджуються з тим, що вищі керівники компаній діють у їхніх інтересах. Водночас 70 % керівників вважають, що вони завжди враховують інтереси працівників. Така розбіжність думок точно не сприяє порозумінню між керівниками і працівниками. - Керівники вважають, що під час прийняття доленосних рішень у компанії вони враховують думку працівників.
Лише 47% працівників говорять, що керівники дослухаються до їхньої думки під час прийняття рішень. Водночас 75% керівників вказали, що вони обов’язково повідомляють про стратегічні наміри і чекають на пропозиції. 72% керівників заявили, що постійно дбають про безпеку у виробничому середовищі, що відповідає потребам та уподобанням працівників, тоді як лише 49% працівників говорять про це саме. - Керівники вважають, що в компаніях забезпечено ефективний зворотній зв’язок із працівниками.
Дослідження показало значний розрив між тим, як керівники й працівники сприймають зміст та ефективність спілкування у своїй організації. Наприклад, більшість керівників вказує на потребу застосування гібридної стратегії управління робочим часом, тоді як 58% працівників під цими словами розуміють повернення до звичного режиму роботи (орієнтованого на робоче місце в офісі в чітко визначений робочий час), який був до пандемії. - Працівники постійно відчувають зверхнє ставлення керівників.
Організації прагнуть створити спільну мету, яка повинна стати елементом об’єднання всіх співробітників в одну команду. Проте дослідження Gartner показує, що хоча 77 % керівників і говорять про створення дружньої атмосфери, лише 49% працівників згодні з ними. Ба більше, 70% керівників вважають, що вони відкриті й доступні для працівників у будь який час, проте тільки 52% працівників поділяють їхню думку.
Якщо компанії хочуть досягти успіху, потрібно зважити на проблеми взаємин із працівниками і забезпечити їм відповідну підтримку.
Підготовлено за матеріалами з сайту https://www.gartner.com/en