Редакція журналу «Охорона праці»

Вебінар Нові зміни до порядку оформлення дозволів і декларацій у системі Держпраці

23.03.2021

Вебінар. 

Формат: ZOOM

Дата і час проведення: 7 квітня 2021 р., 11.00–15.00

Мета: розглянути питання, пов’язані із змінами нормативних вимог щодо оформлення суб’єктами господарювання документів дозвільного та декларативного характеру.

Вебінар призначений для керівників і відповідальних осіб суб’єктів господарювання всіх форм власності, діяльність яких пов’язана з веденням робіт підвищеної небезпеки або експлуатацією машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.

На вебінарі розглянемо такі питання:

  • принципи формування та перспективи дозвільної системи Держпраці
  • світові інженерні практики, за допомогою яких визначають характеристики засобів виробництва, що можуть становити загрозу життю і здоров’ю працівників
  • проблеми компетентності експертних організацій, співвідношення якості та ціни експертних послуг, пов’язані з реалізацією постанови КМУ від 03.02.2021 № 77, а також змін до постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107
  • права та обмеження контролюючих і дозвільних органів в умовах змін законодавства
  • перспективи переходу на заявницький принцип набуття права на виконання небезпечних робіт
  • адміністративні процедури, на які суспільству слід очікувати найближчим часом

Зареєструватись

На вебінарі Ви зможете:

  1. ознайомитися з основними вимогами постанови КМУ від 03.02.2021 № 77 і змінами до постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107
  2. визначитися з правами та обов’язками роботодавців під час оформлення дозволів і декларацій
  3. визначити роль експертно-технічних центрів і експертів технічних з промислової безпеки під час оформлення дозволів і декларацій
  4. опрацювати вимоги щодо проведення аудиту дотримання вимог законодавства у сфері охорони праці
  5. розглянути проблемні питання, що виникають під час оформлення дозволів і декларацій
  6. отримати фахові рекомендації щодо вирішення таких питань

Детальніше про вебінар

Редакція Редакція журналу «Охорона праці»